Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

neslysel jsem ze byste se za sve prvotni pomyleni verejnosti omluvil pane havliku..

0 1
možnosti

Neuškodilo by Vám trochu zapátrat, jak to bylo s presidentskými milostmi a s amnestiemi za "normalizace". 

Já jsem zapátral a byl jsem velmi překvapen. 

Proto to doporučuji i ostatním, zejména autoru tohoto hloupě štvavého a fakty nepodloženého článku.

0 2
možnosti

Při založení ODS jsem měl číslo průkazu tuším 65,Po prvním setkání s Klausem jsem byl zřejmě i první člověk,který asi  po třech měsících z ODS vystoupil.Od té doby vím,že Klaus je jeden z největších škůdců naší země a velmi zlý člověk.Přesto  na to národ nepřišel za 23 let.Jak smutná vizitka pro Čechy!....;-(;-(;-(

6 1
možnosti
Foto

Po devadesátépáté. :-)

0 0
možnosti
Foto

Co se všichni najednou tak divíte? Proč jste najednou tak překvapení? Vždyť Klaus se celou dobu choval konzistentně, jak sám rád a často opakoval.

V jedné části autor krásně přiznává, že mu určitou dobu věřil. Tak se chovala drtivá část národa a část se tak chová i nadále. Jenže od Klause to teď opravdu nebylo nic nového. Jen to podal ve vysoké koncentraci a rozsahu, tedy tzv. "šrapnel", jak praví klasik. Kolik jí prožil od ´89 hádek s příznivci ODS a Klause, kolik lidé se ode mne odvrátilo... Ani bych je nespočítal. Někomu k prozření a pochopení stačí méně, někomu více a někdo potřebuje takovou silnou ránu.

Ano, Klaus v silné dávce prezentoval jeden z důvodů, proč "sponzoři" cpou peníze do prezidentské frašky. 

Kolik ještě takových "šrapnelů" je potřeba na národ vypálit, aby přestal čekat na Blanické rytíře a lidi sami vyrazili do akce a vymetli všechny "mocipány" a nové donutili pracovat skutečné v zájmu svých voličů? Nebo místo rytířů budeme pořád dál OVCE?

2 1
možnosti

U mne je to naopak.

Původně jsem Klause nesnášel. Jako ministra financí jsem ho upřímně nenáviděl, jako předsedu vlády jsem ho velmi neměl rád. Jako předsedu poslanecké sněmovny jsem ho začal postupně akceptovat a jako presidenta ho obdivuji.

Pan Klaus dnes už mou úctu má.

0 3
možnosti
Foto

Výstižně napsáno, přesně to odráží i mé pocity. Začínám se pomalu obávat toho, co Klaus za ty dva poslední měsíce na Hradě stihne ještě provést. Možná nám ještě ukáže, kam až je ochoten zajít.

3 2
možnosti

Ještě nám může zprivatizovat a rozprodat Pražský hrad!;-OR^

1 0
možnosti
Foto

Však Vy tomu rozumíte pane prezidente.Vy mne pochopíte pane prezidente.Děkujeme odejděte a vice se nevracejte!!![>-]

5 2
možnosti

Ano je to Klausova normalizace, postavil bych ho do jedné řady s Klémou, Tondou i Gustou- to byli naprosto stejní škůdci jako Klaus.

3 3
možnosti

Nemohu si pomoct, ale chování Klause připomíná chování Lavrentije  Beriji v roce

1953. Studium dějin KSSS v rámci VUMLu má nyní pro Klause zhoubné následky.

3 3
možnosti

Jo, po prezidentově projevu jsem cítila přesně totéž, co tu píšete....

7 1
možnosti
  • Počet článků 239
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1731x
Aktivní glosátor politického dění, vyjadřuje se k politickým a společenským tématům. Spoluautor projektu www.mapovani.cz

Seznam rubrik