Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

denis_kilianek

17. 3. 2012 10:10
Volební program Občané.cz neobsahuje informace o vztahu k EU

Vážený pane Havlíku, porovnám-li Váš volební program, zde:

http://www.obcanecz.cz/volebni-program/ - s volebními programy jiných stran, vlastně se příliš neliší. A podle Vašich blogů je EU v pořádku a jste také pro zavedení Eura. Ale to ve volebním programu nemáte a je to poměrně zásadní věc.

Porovnám-li také formu volebního programu, je to to samé, jako jiné strany. Masa bodů znesnadňujících orientaci.

Určitě by Vám pomohlo, kdybyste změnili formu a udělali to podobně jako jiná mimoparlamentní strana, která má volební program strukturovaný a řekl bych jasně občany a voliči vymahatelný.

Já Vás volit nemohu jednak kvůli Vašemu vztahu k problematice EU a jednak kvůli neschopnosti napsat jasný,nic nezakrývající program. Ale přeji Vám, aby se Vám nakonec povedlo občanům předložit program jasný a transparentní. Jinak to, co píšete, vypadá na první pohled dobře, ale opět to nic neřeší, protože neříkáte například jednoduše: volte nás, zrušíme imunitu politiků na všech stupních hned atd.

0 0
možnosti

carolusI

16. 3. 2012 20:41
Souhlas

jen malá technická připomínka. Já už bych mluvil jen o politických jelitech. Elitu si představuji opravdu jinak dokonce i tu tzv elitu.R^

0 0
možnosti

Jan Vrana

16. 3. 2012 12:26
Hezky se to cte

ale nebyl jste nahodou v devadesatych letech jeden z prvnich, kteri tento trend nastartovali?

0 0
možnosti

pedro14

14. 3. 2012 22:37
opakuji dotaz na pana havlika

muzete se zde verejne distancovat od pana babise?

0 0
možnosti

Petr Havlík

15. 3. 2012 0:06
Re: opakuji dotaz na pana havlika

S panem Babišem nemám nic společného, viz můj minulý blog...

EU nepovažuji za dokonalou a za vzor ctnosti, ale zároveň tvrdím, že bychom si měli nejprve zamést před vlastním prahem.

0 0
možnosti

děteněkam

14. 3. 2012 18:42
Zřejmě

to máte nějaké popletené.

Také proto nemá smysl s vámi polemizovat.

0 0
možnosti

komunismus_je_svinstvo_5

14. 3. 2012 17:25
co by od Vas clovek mohl cekat nez kritiku :-D

0 0
možnosti

jajajajajajajajajajajajajajajaja

14. 3. 2012 16:59
Jednoznačně karma!!!!!!!!!!!!!!!

R^R^R^,systém který přerostl v diktaturu kapitálu je špatný.Nejdříve peníze a potom liský život,zdraví,důstojnost...,to jsme nechtěli!!Rv

0 0
možnosti

Petr Havlík

14. 3. 2012 16:52
Druhá část příspěvku

Nebyl jsem oblíbencem mocichtivých náhlých zbohatlíků. Své postoje jsem i tehdy vyjadřoval otevřeně. Nemám se za co stydět.  Neměl jsem však své dnešní zkušenosti, neměl jsem historický odstup od převratných událostí a neměl jsem všechny informace, které mám dnes. A zdaleka nejde jen o Klause, ale o všechny, kteří těm svým faustům podepsali ty své bianco šeky a vydali jim nejen své duše, ale i svou zemi. Já jsem dobrovolně odešel od prostřeného stolu, v době, kdy jsem si mohl prstem ukázat na skoro libovolnou kořist. Odmítl jsem to.

Nejsem a nikdy jsem nebyl na těch zákulisních partičkách vztahově a ani jinak závislý. A současný pan prezident žije pro mne v úplně jiném vesmíru. On nekritizuje, on vlastně již jen provokuje a rozděluje společnost na své lokaje a nepřátele. Stal se mimo jiné i obětí svého ega a my s ním.

Přeji Vám také hodně síly, odvahy i pokory při pohledu do vlastního zrcadla.

S přáním všeho dobrého.

4 0
možnosti

cvlad

15. 3. 2012 14:15
Re: Druhá část příspěvku

R^

0 0
možnosti

Petr Havlík

14. 3. 2012 16:50
Vážení a milí glosátoři,

některé Vaše reakce nejsou neočekávané.Jsou totiž stále stejné. Pro případnou objektivitu Vám doporučuji si přečíst mé starší texty, včetně těch, které jsem publikoval již např. v roce 1992.

S Václavem Klausem jsem ukončil spolupráci v prosinci 1992. Pochopil jsem, že nemohu a nechci patřit do světa, který jej začal obklopovat a měl na něj významný vliv, což byli lidé jako Čermák, Kovarčík a další. Pochopil jsem tehdy poprvé také to, že rozhodující vliv mají lidé ze zákulisí onoho jeviště. Přiznávám, že jsem byl po listopadu 1989 naivní a chtěl jsem věřit tomu, že nová generace politiků bude hájit především zájem země, kterou reprezentuje.

Podílem jsem se na zrodu politické scény jako mluvčí OF a později jako manažer, ne jako ideolog či dokonce tvůrce legislativy. Nebyl jsem ani ve vládě a ani v parlamentu. Vybudoval jsem organizační strukturu a odborné zázemí. Velmi tvrdě jsem vystupoval proti všem prvním pokusům o zneužití stranické příslušnosti v osobní prospěch.

0 0
možnosti

pedro14

14. 3. 2012 21:49
Re: Vážení a milí glosátoři,

nejak jsem prosvihl ze se distancujete od babise.. mohl byste to zopakovat?

0 0
možnosti

meyla

14. 3. 2012 16:43
tyhle mesianistické předpovědi...

Pan autor to zkouší zprava zleva a ne a ne se v parlamentu ujmout. Tak to zkouší odspoda nahoru a odshora dolů, ale pořád nic. Je zajímavé, kolik už tu bylo uskupení a hnutí, které mesianisticky zvěstovaly příchod nové doby a nového stylu. 4koalice, poté Unie svobody, pak Děkujeme odejděte, Zelení, potom VV, mezitím Fischer Reisen, Švejnar. A pak ještě "doktor" Hnízdil, zbavující našeho prezidenta svéprávnosti (to už s panem Havlíkem) za to, že myslí. Tak bychom mohli pokračovat. Většinou jde o stejný vzorec prvku očekávání a... prvku zklamání. A proč? V Čechách neumíme věci řídit, zato umíme okopávat kotníky těm, co se alespoň něco dělat pokoušejí. Pan Havlík je okopávač. Zkušený jedinec. Do party bych ho ale nebral, narcisistní mesiášové většinou udělají v týmu bordel a pak se vytratí, aby ten bordel rozpoutali jinde... Tak co bude příště, pane autore? Projekt pravolevé středové strany "Udělejme krok" a poté levopravé středové strany "Rozleťme se"?

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS