Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

hanah7

4. 1. 2012 23:19
pane Havlíku,

vy jste pro mě takový nevábný červíček, který v politice s nikým nevyjde a který končí sám, jako kůl v plotě. S takovýmto textem, ze kterého čiší malost , zakomplexovanost a čirá nenávist k VK, to jinam nedotáhnete.  Jste nešťastník a ještě se tím chlubíte.

6 0
možnosti
ZMAP

Z mechu a pazdeří

4. 1. 2012 23:22
Re: pane Havlíku,

Stručné, ale naprosto výstižné. Zcela souhlasím.

2 0
možnosti
ZMAP

Z mechu a pazdeří

4. 1. 2012 23:17
Pana prezidenta asi zajímá, co o něm autor napíše ...

Jsme v zemi, kde je stále zvykem lidem říkat titulem Pane inženýre se moc neříká, pane doktore zůstalo spíš jen v nemocnici nebo u notáře, ale ne ve firmách. Ale ministři se dál oslovují funkcí, podobně poslanci. Děti říkají u nás na  rozdíl od Německa či Ameriky učiteli ve škole taky funkcí a ne pane Nováku. Ale i v té Americe je zvykem oslovovat prezidenta Mr President. Ač jinak to Mr. se zásadně pojí jen s příjmením a nejde říkat pane kapitáne či pane strážníku ap. Oslovovat, byť fiktivně, prezidenta republiky ve funkci jen jménem. to je výraz pohrdání nejen k osobě, ale i k funkci a potažmo občanům země. Zkuste si Havlíku u doktora mu říkat pane Novotný místo pane doktore. Jak se zatváří.

Autor nemá prezidenta rád, proto hnidopišsky a zapškle hledá nepravdy, kde nejsou. Jistě, Klímová možná představila Havlovi Klause, ale do OF Václava Klause přivedl skutečně Václav Klaus.

Místo zapšklého hledání chyb si já naopak Václava Klause vážím. Jako prezident uměl vzdát čest svému předchůd

3 0
možnosti
ZMAP

Z mechu a pazdeří

4. 1. 2012 23:21
Re: Pana prezidenta asi zajímá, co o něm autor napíše ...

ci, přestože to mezi nima občas skřípalo. Rivalita v politice mi nepřijde jako zásadní problém. Problém byl spíš, jakou měla ta rivalita podobu. Myslím, že výtky by šly mít vůči oběma stranám. Já si ale prezidenta Klause vážím právě proto, že se dokázat povznést nad tu starou rivalitu. Ale i za života Václava Havla, už ve funkci prezidenta, uměl o něm mluvit velmi pěkně. Navzdory té nemalé rivalitě.

Myslím, že Václav Klaus nemluvil lži. Zmiňoval věci, které byly pravdou a které možná za života Václava Havla říkat nechtěl. Ale uměl překonat sebe sama a vzdal čest svému přechůdci. V mých očích toto znamenalo i čest pro Václava Klause. Já si totiž vážím lidské ušlechtilosti a to, že někdo se dokáže nad určité věci povznést. Nepatlá se ve starých sporech, nehledá hnidy a chyby stále dokola. A dokáže u protivníka ocenit jeho velikost. Takže čest prezidentu Havlovi a čest i prezidentu současnému.

1 0
možnosti
C

carolusI

4. 1. 2012 22:55
Jsem vám vděčný

že celkem správně popisujete události, o kterých dnes mladí nic neví a jsou krmeni nepravdivými báchorkami. Na Václava Havla mám ale názor kritičtější než Vy a vyčítám mu, že se obklopil nesprávnými lidmi. A také jeho váhavost a nechuť odstavit předlistopadové papaláše. To právě umožnilo nástup tvrdých pragmatiků a jejich sbratření s překabátěnými komunisty. Kam až to došlo, vidíme každý den ve zprávách.

1 0
možnosti
RS

Ringo.ringo

4. 1. 2012 23:03
Re: Jsem vám vděčný

to co napsal autor jsou podle me taktez bachorky cloveka, ktery byl u toho a lajnuje nam to tady jak se mu libi. Pripomina mi to komunisticke stariky, kteri nejlepe vedi, jak probehl unor 48 ustavne a demokraticky, protoze u toho byli, pritom historicka fakta to s odstupem casu hodnoti uplne jinak. Ja se divam na oba Vaclavy v podstate podobne. Jeden hlasal pravdu a lasku a svou naivitou ji zaslapal (verim ze nechtic), druhy hlasa demokracii a svobodu jedince + konzervativni hodnoty, coz je mi velmi blizke, je mi sympaticka jeho inteligence a pracovitost, ale zaroven vime, ze umi pro svuj prospech velice sikovne kalkulovat a veci dela umyslne. Co je horsi je tezke rici. Ale clanky, kde jeden plive na jednoho, aby pochvalil druheho beru hodne z rezervou. akove si vzdycky vymysli nejake ty nechutne pikantnosti, aby jednoho z tech lidi druhym radne znechutila. Jeste mi tu do trojky chybi rozbor Zemana.

0 0
možnosti
RS

Ringo.ringo

4. 1. 2012 22:55
Timto jste u me prohral, pane Havliku

to co jste predvedl nepovazuji za fakta, protoze to preteka vlnou nenavisti k Vaclavu Klausovi. Jiste, ten clovek ma mnoho chyb, ale to co jste predvedl je na urovni bulvaru JPP a pod., byt jste jak rikate, byl u toho. Na zaklade ceho jste vydedukoval, ze V.Klaus zavidi Havlovi i ten pohreb a ty ovace kolem nej? To je dedukce cloveka chorobne nenavistneho k dane osobe. Traparna nejtezsiho kalibru. V.Klaus s Havlem vzdy souperil. O tom neni pochyb, vsichni to vime, vsichni vime, ze mu V.K. nezatleskal po projevu v Rudolfinu. Ale - pocty mu V.K. dal rekl bych az nad miru i za zivota V.H. Kdykoliv se Havlovi pritizilo a skoncil v zavaznem stavu v nemocnici, Klaus jej tam navstivil. Sam Havel priznal, ze jej V.K. nejen pri telefonickych rozhovorech oslovuje Pane prezidente.

6 0
možnosti
RS

Ringo.ringo

4. 1. 2012 22:55
Re: Timto jste u me prohral, pane Havliku

*Takze tenhle blog je plny nenavistnych blabolu, vydedukovanych az konspiracnich konstrukci kdo s kym jen na zaklade kadru kdo byl s kym vdan ci zenat. Ja si V.H. velice vazil, sel jsem mu na namesti i zapalit svicku, ale kvuli tomu, ze se prel s Klausem prece budu Klause nenavidet. vazim si i Klause a jak nekdo psal nize, Klaus je pevny v nazorech i postojich, na rozdil od V.Havla, ktery se obklopoval lidmi jako je napr. Bakala a zaroven hovoril o mafianskem kapitalismu.

0 0
možnosti
RS

Ringo.ringo

4. 1. 2012 22:47
ach jo

Tak takhle fakt ne. Kdyz jsem premyslel, za jakou strnu v dalsich volbach vystidam ODS, ktere jsem hazel pravidelne hlas, mel jsem dve varianty. SSO - ta u me skoncila nedavno vyrokem Pana Macha, ze se nazajima o osobni profil svych straniku, cimz podporil jednoho grazla, kter se v te strane vyklubal. Takzy bye bye SSO. Pak se mi docela zaliblili OBCANE.CZ, precetl si program a rikal jsem si, ze je to velmi zajimava alternativa. Dokonce jsme v nekolika diskusich verejne tuhle stranu doporicil s tim, ze ji budu volit. Prvni pochybnost nastala v momente, kdy jeden z jejich podporovatelu (ted si nevzpomenu na jmeno, ale je zakladatelem spolecnosti pro boj proti korupci) odvadi dane danovymi raji a proto se mu asi tak uspesne podnika. Neni to zlocin sam o sobe, kazdy podnikatel udela to nejvyhodnejsi, ale docela to o necem svedci, pokud chce jit takovy clovek do politiky nebo se verejne angazovat. Ted jsem si precetl tento blog a udelalo se mi tzv. nevolno.

0 0
možnosti
RS

Ringo.ringo

4. 1. 2012 22:47
Re: ach jo

*Vysvetlim v dalsim postu. Timto padla pro me varianta volby OBCANE.CZ a

budu tedy hledat mezi stranami dale a nakonec stejne zjistim, ze mi je

nazorove nejblizsi zase ODS, byt plna kmotru, korupcniku, podvrataku a

mafianu. Ale kde nejsou?

0 0
možnosti
M

Míra4.1

4. 1. 2012 22:43
Já to tak zblízka neviděl,

ale ty Klausovy hnusné lži v jeho projevu mne také nadzvedly (obdiv k Havlovi od 60. let, pozvání Havlem do OF,...).

8 0
možnosti
H

holcman

4. 1. 2012 22:41
Ty Havlíku!

Máš recht.R^ Vašek Havel měl taky chyby, ale ten V.Klausůj de do ponoru.

2 0
možnosti
MM

sama_pozitiva

4. 1. 2012 22:32
Časy se mění

Smrt Václava Havla mi dala možnost bilancovat. A dostal jsem se nakonec k zajímavému zjištění. Zatímco k Václavu Havlovi jsem cítil po revoluci nesmírnou úctu a jeho první roky prezidentování a reprezentování republiky jsou roky kdy u mne Václav Havel "bodoval", co rok, co měsíc, ba co jeho vystoupení a přednesené názory se stával pro men jak jiného světa - než ze světa pevných názorů V.Havla 90.let. Tak u V. Klause je tomu přesně naopak. V. Klaus, ja se říká, zraje jako víno, ne vlastně plně dozrál v člověka pevných názorů (a nemyslím si, že by se nějak změnily), kterých si nesmírně vážím, a dokážu je plně respektovat. Jedna věc se totiž Klausovi nedá upřít, je to analitik, který skutečně váží pro a proti, je to člověk vážící si svobody individua a národů a to do všech důsledků (což prostě Havel postrádal) a je realista.

9 0
možnosti
MM

sama_pozitiva

4. 1. 2012 22:34
Re: Časy se mění

Omlouvám se za překlepy, píši z mobilního zařízení.

0 0
možnosti
LH

Lady Humussprey

4. 1. 2012 21:58
Takže díky za varování, jste tedy jeden z těch prvních

u lizu.

0 0
možnosti
I

Inzheim

4. 1. 2012 21:57
A tak asi

další typicky český výplod, ponižující až urážející, sebemrskačský, co je české je podezřelé, představitelé českého státu jsou na tom intelektuálně mnohem hůř, než kvalitní, pravdomluvný, informovaný autor článku.

Mé obavy z přímé volby dalšího prezidenta jsou asi opodstatněné, Češi se svým švejkovsky úpadkovým naturelu jsou schopni zvolit prezidentem ČR ---lva Leona z cirkusu Humberto.

3 0
možnosti
  • Počet článků 239
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1731x
Aktivní glosátor politického dění, vyjadřuje se k politickým a společenským tématům. Spoluautor projektu www.mapovani.cz

Seznam rubrik