Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je skvělá analýza. Překvapení - jak přesný průnik lze vydedukovat ze zázraku jménem Babiš.

Ale, že by Andreje ev. podpořili tajemní Realisté ? Pan Robejšek je jako sfinga.

0 0
možnosti

Pane Pavlíku, máte to vtipně sepsané. Ale nepředcházelo tomu Vašemu Babišlandu totální zhrzení politiky členy ODS, ČSSD a TOP 09, kteří se po zásluze propadají do propadliště dějin?

:-)

1 1
možnosti
MS

To je ovšem jen jeden z mnoha kamínků mozaiky, ze které se skládá vzestup pana Babiše.

1 0
možnosti
JS

A jak se nyní žije lidem v Sobotkalandu

a nová auta dotace, zastará naopak příplatek, navrhuje...

Tak fajn...Co si vláda ještě nevymyslí...

Revize kotle (800-1500),

revize komína (800),

v elektřině platím nesmyslnévětráky či slunce,

ve vodě Francouze,

v tabáku neziskovky.

Uhlí už je dneska drahé jakosvině, a je čím dál horší,

cenu dřeva vyšroubovali našílenou výšku kvůli nesmyslným štěpkám pro Skopčáky.

Zakázali mi kouřit v hospodě,vnitráci mě sledují na internetu, kdekdo mě může udat zacokoli, všude mě sledují kamery. Kdekdo mi může vlézt dobaráku na kontrolu bůhví čeho, když chci jet někamautobusem, tak abych si na tu cestu šetřil, platím na auto pojistku,dálniční známku, kontrolu u doktora,technickou, teď i nějakou pokutu, mám nařízené pneumatiky,spoustu vybavení, které musím nesmyslně měnit. K doktorům musím dojíždět a když jdu do lékárny, tak se nestačím divit. V krámě kupuji jedovaté potraviny, výrobky nikdo neopravuje,všechno se vyhazuje. Na baráku, který jsem koupilza zdaněné peníze, musím stejně platit daň státu, pojištění, a musím ho zněčeho udržovat, aby mi nespadl na palici. Kamkoli vlezu na úřad, platímnějaké poplatky, a ještě na mě čumí jak na otravnýhmyz. Halík,Janda, Schwarzenberg a řada dalších darmojedů, kteréplatím, ze mě dělají venkovského burana a nevzdělaného pitomce... A mohl bych pokračovat... A kdekdo se mi snaží vnutit,že můj největší nepřítel je Rusák.... Lejno... Můj největší nepřítelje tenhle stát a jeho politici.... Žádný Rusák, žádný soused,žádný normální člověk mě tak zavile nepronásleduje aneokrádá tak, jako tato vláda = = =

3 1
možnosti
AH

Absolutní nesmysl,vymyšleno s bujarou fantazií,bez důkazu,nelze se o nic opřít.Pán píše scifi a zajisté nemá morální kredit.

4 5
možnosti
KB

K61a83r94e43l 36B95o51k

19. 1. 2017 10:01

Měl byste s tím problémem lépe seznámit. Jinak nemáte morální kredit Vy.

4 2
možnosti
PK

1.Nejsem fanda pana Babiše, nýbrž amerického fotbalu

2.Čím více úspěšných podnikatelů v politice, tím více budou politici vymýšlet zákony je omezující ,,co asi vymyslí v USA na podnikatele Trumpa...

3.Ztráta paměti je hrozná věc ..ale nebyl to Babiš, kdo nasekal nejvíce dluhů a sloužil svým kmotříčkům, pokud jste se pane Havlík tolik věnoval panu Babišovi,zkuste totéž s jinými ,,bývalými ministry

4.Nenávist je strašná věc, zatemňuje mozek a hlavně se v konečném důsledku obrátí proti tomu kdo jí rozsívá

5.Končím tím, že nejsem ani členem fan klubu majora Zemana, v tuto dobu na hradě..ale bohužel,,on .. má někdy pravdu...

3 2
možnosti

Petr Havlík má ve svém oku odeesácký korupční trám!

1 1
možnosti
KB

K68a43r43e72l 97B97o86k

18. 1. 2017 23:48

Popsal jste Babišland velice přesně.R^

9 4
možnosti
JN

já bych v podstatě souhlasil, jenže je tu trochu problém....Babiš je pouhopouhý produkt topolánkolandu. A to je problém, který způsobila naprosto neschopná pravice, která dnes kvičí, jak je všechno špatně. Škoda. Příležitost měla od tlusté peněženky přes čunkiádu, geniálního ministra Kalouskaa premiéra Nagy až do voleb 2014. Pokud nenastane sebereflexe, bude tady babišland vládnout vesele dál, protože to tak lidé cítí. Já ne, ale chápu, že se má spousta obyčejných lidí dnes lépe.

5 2
možnosti
SJ

Babišova diagnóza: machiavellismus.

3 2
možnosti
VV

Jen se otazi pane Havliku:

Byl jste vubec nekdy v zivote v Pruhonicich?

2 0
možnosti
  • Počet článků 239
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1731x
Aktivní glosátor politického dění, vyjadřuje se k politickým a společenským tématům. Spoluautor projektu www.mapovani.cz

Seznam rubrik